Vi er rigtig glade for, at du har valgt at være frivillig i Skanderborg Gymnastikforening.
At være frivillig hos os er meget mere end bare at møde op i gymnastiksalen. Det handler om at ville noget med gymnastikken, skabe udvikling og give gode oplevelser til gymnasterne – uanset om de er nybegyndere eller øvede.
I Skanderborg Gymnastikforening ønsker vi høj kvalitet på alle hold.
Kvalitet handler om at vælge de metoder og tilgange, der giver bedst mening for gymnasterne. Det kræver viden – og den viden får du gennem:
Vi står klar til at støtte dig hele vejen.
Som en del af SKBGYM‑fællesskabet får du:
Alle frivillige i SKBGYM er ulønnede, men du får udbetalt skattefri omkostningsgodtgørelse én gang om året – i november.
Godtgørelsen dækker udgifter til:
Derudover får du som frivillig træningstøj med foreningens logo. Mangler du foreningstøj eller har spørgsmål hertil kan du skrive til kontakt@skbgym.dk.
Vi har valgt denne model, fordi den giver mest værdi til de frivillige og samtidig minimerer administrationen i foreningen.
Godtgørelsen udbetales i november og dækker perioden:
August – ugen efter opvisningen.
Der gives ikke godtgørelse for perioden 1. april – 30. juni, selvom man har hold i denne periode, medmindre det er et nyt hold, der ikke har været i sæsonen.
Når du fylder 16, kan du både være hjælpeinstruktør og instruktør. Rollen vokser – og det gør godtgørelsen også!
Frivillige mellem 13 og 15 år hjælper med lettere opgaver og får en god start på rejsen som instruktør.
Hvis I er to instruktører på et hold - Der kan maks være 2 instruktører pr. hold.
Sådan deles godtgørelsen ved 2 instruktører:
Har du spørgsmål om skattefri omkostningsgodtgørelse, kan du altid kontakte kassereren på mailen: kasserer@skbgym.dk
Som en anerkendelse af dit engagement tilbyder vi gratis 3 stykker foreningstøj, som du kan bruge både til træning og i hverdagen.
Klik nedenfor på "Send besked" - send dine tøjstørrelser til Ulla, hvorefter hun kontakter dig.